top of page

2018想提升財運、桃花運? 12生肖話你知幸運顏色 旺足全年! (III)

幸運顏色:藍色、灰白色 屬猴嘅上班一族需要謹慎處事,唔好過於進取、固執,因為今年財運麻麻地,無論你係老闆定打工仔,做野好多時都要親力親為,避免公司受到不必要嘅損失。但求學中嘅你反而讀書運唔錯!吸引新知識嘅能力比以前強,今年要應付公開考試嘅同學仔只要好好發揮,都會得到滿意嘅結果!出街帶一個藍色嘅背包就可以提升你嘅考試運啦!

另外,感情上嘅煩惱比去年多,結婚嘅夫妻可能會有爭執、不和,而戀愛中嘅你都會受到爛桃花嘅困擾,令大家關係變差。屬猴嘅女性特別要注意自己對另一半嘅態度,唔好亂發港女脾氣,造成對方壓力。建議兩人戴灰白色嘅定情信物,增進大家感情,咁就繼續甜甜蜜蜜啦!

幸運顏色:灰色、米黃色 其實店主就係屬雞嘅朋友啦哈哈~今年嘅你需要默默耕耘,雖然工作上出現唔少發展機會,但要量力而為,唔可以太急進啊。另外做生意嘅你會得到貴人嘅幫助,可以朝新方面擴展事業,但要記得做好財政預算。平日著多啲米黃色嘅上衣可以增加自信心,做野就可以得心應手啦!

今年無論拍緊拖定結咗婚嘅朋友仔都要小心!因為有機會有第三者介入,破壞雙方關係。如果本身有穩定對象,就唔好因為新鮮感、外表嘅吸引力而令自己迷失方向,做出傷害另一半嘅事呀!而未有對象嘅你就可以參加多啲社交活動,或者戴灰色嘅飾物,增加自己嘅魅力!

幸運顏色:紅色、紫色 雖然今年犯太歲,但運程都不算太差!喺事業方面特別有利從事紀律部隊同寫作家,有機會得到貴人嘅賞識,要好好爭取上位機會!但同事間嘅是非比較多,所以唔好太上心人哋嘅惡意批評。而讀緊書嘅你就好好進修,選擇一啲有利將來工作嘅課程,增值自己。放置紅色嘅植物喺工作枱,可以幫你趕走啲衰運!

至於感情方面亦未見有好嘅桃花緣,單身嘅你可以趁呢年好好進修,豐富知識之餘亦都可以提升你嘅內涵,吸引力自然就提高啦!有伴侶嘅朋友仔唔好因為工作而忽略另一半呀!比多啲關心、包容,先會令關係更長久~帶上紫色嘅物品就可以令你哋嘅感情更加堅固啦!

幸運顏色:金色、棕色 今年有吉星陪住屬豬嘅朋友,工作上有唔錯嘅成績,發揮機會多。但做緊生意嘅就要小心投資,仔細考慮值唔值得發展新嘅產品。而人事方面就記得以和為貴,唔好同同事斤斤計較。可惜吉星扶男不扶女,所以屬豬嘅女性要保持低調、謙卑嘅心面對工作,返工可以著棕色嘅衣服嚟增添正能量嫁!

今年感情嘅方面唔太順利啊!拍拖或結婚嘅伴侶難免會出現不和,主要喺一方唔太識控制自己嘅脾氣,令雙方關係緊張,所以大家都要堅守「忍一時,風平浪靜,退一步,海闊天空」。單身嘅女性記得唔好犯公主病,嚇走對你有好感嘅對象呀!戴上閃令令金色嘅飾物,就可以加強桃花運同自身魅力啦!

呢3篇生肖運程希望可以幫到大家,祝大家有一個順利、開心、幸運嘅2018! *生肖運程只作參考,命運喺要自己掌握的啊 ☺

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page