top of page

2018想提升財運、桃花運? 12生肖話你知幸運顏色 旺足全年! (II)

幸運顏色:棕黃色、墨綠色 屬龍嘅朋友要注意了!踏入狗年沖太歲,工作、健康方面都有機會出現大起大跌的情況。工作上可能受到朋輩嘅流言蜚語所影響,壓力大而情緒不穩。呢個時候最緊要喺做好自己本份,唔好因衝動而辭職啊!要擋擋煞氣嘅話,多著棕黃色嘅衫,或者一個棕黃色隨身品都可以增強財運!

由於今年嘅情緒起伏比較大,喺感情方面難免會出現危機。有伴侶嘅男女可能因小事而鬧交,小事變大事而導致感情破裂!而單身嘅你都可能會遇上爛桃花,不過大家都唔洗咁驚住!每日戴住墨綠色嘅物品,例如銀包、鎖匙包等等都可以幫你驅走負能量同埋爛桃花架!

幸運顏色:米黃色、紫色 今年屬蛇嘅你喺事業上有好大嘅進展啊!打工一族得到上司嘅鼓勵,加上貴人嘅一臂之力,工作上即使遇到困難都好快解決,做生意嘅你會事半功倍。而你的工作表現獲得老闆嘅賞識後,有機會得到意外嘅花紅!想再係事業運直上高峰,戴米黃色嘅包包會有利你提升動力同自信心!

喺感情方面,你嘅桃花運好旺呀!今年嘅社交圈子進一步擴闊,結識新朋友嘅同時就有機會搵到心儀嘅對象啦!但戀愛中嘅你擁有桃花運就未必喺一年好事,切忌同新朋友發展超越朋友嘅關係呀。想提升自己嘅吸引力,用紫色嘅飾品就可以增添異性緣啦!

幸運顏色:棕黃色、玫紅色 狗年嘅運程唔算特別好,財政上記得要謹慎處理,投資都要小心,唔好抱太大野心同期望。而打工仔亦要努力謹守崗位,暫時唔好肆無忌憚地花錢去旅行喇!想化解破財問題,用玫紅色嘅銀包就可以旺一旺自己啦!

新一年嘅感情並未有好轉,單身嘅你仍然未能尋覓到對象,所以讀緊書就繼續俾心機專注學業,打緊工嘅就好好把握時間進修。拍緊拖既你要用心經營同另一半嘅感情啊!因為有機會出現第三者或追求者而令雙方關係出現危機。帶上棕黃色嘅飾物都可以減低爛桃花嘅出現。

幸運顏色:棕色、杏色 屬羊嘅你今年要好好把握機會呀,有福星嘅照顧下工作都幾順利,雖然做野仍然有壓力,但好好將壓力化為動力,再俾多啲信心自己,可能會有意外收獲呢!特別要注意嘅喺同同事之間嘅相處,容易出現是非同爭執,所以記得要好好放下仇恨,做事亦要低調。放植物喺公司都可以增加你嘅正能量嫁!

今年嘅人緣運唔錯呀!有機會喺新嘅社交場合認識到另一半,所以單身嘅你記得要打扮得靚啲,留一個好印象俾對方。不過屬羊嘅男士們要注意,唔好咁易受引誘而對異性做出越軌行為,背叛愛侶!想增加戀愛運,出街用杏色嘅袋都可以幫你加強感情嘅堅固。

後一篇嘅生肖運程嫁,敬請期待!

*生肖運程只作參考,命運喺要自己掌握的啊 😊

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page