top of page

2018想提升財運、桃花運? 12生肖話你知幸運顏色 旺足全年!


幸運色: 寶藍色 踏入狗年,屬鼠嘅朋友仔係事業上會得到貴人嘅幫助,只要好好發揮所長就可以事半功倍!今年戴上銀色飾物更加令自己既財運大增! 另外要多注意感情方面,情侶或夫妻間容易出現口角、衝突,要多多體諒和包容,可以買寶藍色嘅物品有助化解爭執,修補關係~

幸運色: 咖啡色、淺黃色 恭喜屬牛的朋友,你全年嘅運勢都不錯呀!女性嘅人緣提升,求職者會得到幾好嘅職位,而打工一族喺工作上可能有晉升機會!相反男性今年嘅財運就麻麻地,容易受到唔同嘅誘惑而損失錢財,適宜喺屋企擺上淺黃色嘅擺設化解流年太歲的煞氣呀~ 至於感情方面就比較平穩,同愛侶相處融洽,而單身既男女亦都有機會搵到新對象,佩戴深啡或黑色嘅飾物,例如手錶,都可以提升桃花運,增加魅力!

幸運色: 橙色、天藍色 今年屬牛嘅朋友會得到「文昌星」嘅眷顧,如果你讀緊書就要好好把握喇,因為狗年喺你嘅收成期!成績會比想像中好,更加有機會獲得三甲!返工嘅你都可以去進修,好好擴闊眼界。平日出街帶橙色嘅物品有助你喺工作、感情、健康得到全面嘅提升。

喺愛情方面嘅運勢唔太好,容易缺乏安全感,另一半有可能想喺尋求刺激同新鮮感,令雙方經常爭執。如果想愛情婚姻更加堅固,配合天藍色嘅吊墜都可以幫你去除爛桃花。

幸運顏色:紅色、淺綠色 肖兔今年嘅工作順心順意,勤力過後都有唔錯嘅回報!不過公司容易招惹是非,有可能捲入人事鬥爭,從而令你有轉工嘅想法。但狗年並唔喺一個適當嘅時候,新公司可能只是表面風光,內裡不安,最後弄巧反拙!所以屬兔嘅朋友除咗要謹守崗位,分析當時局勢,配合淺綠色嘅吉祥物就更加會為你帶來正能量,提升自信心啊!

喺感情方面,情侶逐漸步入穩定期,更加珍惜同另一半相聚嘅時刻;不過今年要提防第三者介入,記得唔好三心兩意,破壞感情呀!想加強愛情運,可以著紅色嘅衣服或者帶紅色嘅袋增強自己嘅吸引力,同對方痴到實一實啦!

想知道其他生肖嘅運程,就要記得留意下一篇喇 !

Featured Posts
Recent Posts
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Classic
  • Twitter Classic
  • Google Classic
bottom of page